tisdag, september 11, 2007

Hur är det möjligt...?

Kategori "Viktor är trött, sur och gnäller på kvällstidningarna", episod #12:

Vad i h-vetes h-vete är detta för smörja, som poppade upp då jag granskade huvudnyheterna i Googles tjänst "Google News"? Det kan vara århundradets sämsta nyhet alla kategorier, och jag bävar för de människor som på något vis rycks med av denna hisnande värdelösa historia som tar 250kb för mycket av internet och nu alltför mkt av min energi pga denna publicering.

Charlize vill inte bli gammal.
Vem är Charlize?
Varför skulle någon bry sig?
Varför förstår inte Expressen att detta bidrar till fördumningen av samhället?
Förstår inte folk att artikeln bara är ett dumt hopkok, en sur soppa kokt på en rostig spik?

Ibland blir man mörkrädd. Ikväll var det inte pga det regnstänkta septembermörkret.
Jag har sagt det förr, jag vet, men alltså...suck...

Inga kommentarer: